søndag 3. juli 2011

Dag 11: enden er nær

I dag har vi tatt en stor beslutning. Ho Trine har fått en belastningskade i kneet, og vi må derfor gi oss. Tar fly fra Bodø og hjem i kveld.














NOT!!!!!!!!!!! HAHHAHAHAHA!!!!!!!!! Det e så artig å lure dåkker! Dåkk går fem på hver gang, slår aldri feil! HAHAHA! Håpe ikke vi har jinxa oss sjøl no, har faktisk hatt litt ondt i kneet.

Uansett. Cruise med ferga (som blei innstilt halv elleve, og ikke går før to) til Bodø straks (les: to tima). Det blir relaxed her i solfylte Lofoten. Legg fra dåkk det dåkk har i hendern å kom ned hit!
(Overskriftsforklaring: enden av Lofoten. Da'a.)

6 kommentarer:

  1. Åeh, eg vil også sykle i Lofoten...trur nesten eg må følge dåkkers fotspor å sykle på en mikrotur fra Sortland til Å! E i alle fall superstolt over dåkker! ;D

    SvarSlett
  2. Hadde eg ikkje visst bedre, hadde eg gått på den! Dåkker e superflink! Kjempestolt av dåkker :-)Humøret e på topp, det e bra. Dåkker får en fin tur langs kystriksveien, med mange ferge å kvile på :-)Heie fortsatt!

    SvarSlett
  3. Hei!!!!! Den gikk æ på!! å æ sa : Hæææææ!!! ( på innpust me handa over munnen) og tenkte; Det går ann slik som dem har peisa på, men så leit dem sku jo heilt te Lindesnes. Men det får bli te neste år.

    Så rulla æ videre ....Tru kor mange dokker lurte?Si det, det får vi vell ikke vite.

    SvarSlett
  4. Liten hilsen fra Sørreisa til sommerens hittil tøffeste Sørreisa jenter. Tråkk iveg og sats på medvind! Hotellovernatting venter dere. Hilsen ordfører Knut H. Olsen

    SvarSlett
  5. Så bra ordfærer Knut H. Olsen:)
    To modige jenter med smil,latter, humor og humør med motivasjonen på topp blir veldig gla vet æ!!
    Men æ blir å sladre på SMS t dem,trur æ, ja kanskje.

    SvarSlett
  6. Dåkker e stein hard! Eg følte meg som han Lars Monsen når eg tokk en tur te Lysheia på et par tima..

    SvarSlett